sobota, 7 stycznia 2012

Lawendowe pachnidełko cz.2

Niegdyś zafascynowana decoupage'em na tkaninie zrobiłam lawendowe pachnidełko. Teraz zafascynowana szyciem woreczków - zrobiłam woreczki z kwiatem lawendy w wersji lux :).
Kupiłam susz lawendowy, ale niestety nie pachnie on tak obłędnie jak te perfumowane pachnidełka do szafy. Trochę suszu wsypałam do woreczków a resztę do butelki, którą umieściłam jako dekoracja do łazienki.
Szycie takich użytkowych przedmiotów sprawia mi ogromną frajdę. Już przebieram nogami bo mam w planach uszyć woreczek na ładowarki, taki do torebki. Mam obecnie takowy z logiem operatora sieci komórkowej - więc niezbyt urodziwy aczkolwiek bardzo praktyczny. I jeszcze raz na koniec moje woreczki:
Kusi mnie drukowanie na tkaninie więc mam motywator by w końcu uruchomić drukarkę.

Brak komentarzy: