piątek, 3 września 2010

Witam wieczorową porą...

Natchniona blogami, przepełniona pasją i chęcią tworzenia, zakładam swojego bloga i witam wszystkich "przechodniów" wieczorową porą... "W mojej głowie wojna" pomysłów (na szczęście) czekających na realizację.

Od zawsze ciągnęło mnie do tworzenia, jednak talentu wielkiego nie mam. Kluczem do sukcesu jest moja cierpliwość i dobre chęci. Moim hobby jest ozdabianie przedmiotów techniką decoupage. Moje przedmioty może nie są perfekcyjnie zrobione, na pewno brak mi jeszcze techniki, ale moje hobby sprawia mi ogromną radość i spokój jednocześnie. Jednakże nabieram śmiałości by przekroczyć tą magiczną granicę i zrobić coś więcej - odnowić, przemalować, postarzyć..

Zachęcona pracami i blogami pewnych twórczych osóbek, postanowiłam i ja ujawnić się :-)
Na początek szybki szablon, nazwa nad którą myślałam intensywnie i jest :-) Personalizacja później :-)

Brak komentarzy: