niedziela, 5 lutego 2012

W wiosennym nastroju

Taką zimę to ja lubię.. mimo konkretnego mrozu, przepięknie świeci słońce. Chłodny błękit zimowego nieba niezasłoniętego ciemnymi chmurami i blade słońce - nic więcej mi nie trzeba w zimę, nawet śniegu. Dziś tak właśnie z zamkniętymi oczami wystawiałam buzię na tym siarczystym mrozie. Cudownie... i nawet w takich chwilach nie śpieszno mi do wiosny. Choć nastrój, nie powiem - całkiem wiosenny!
Dzisiejsza niedziela była pierwszym wolnym dniem spędzonym w domu, w końcu.. Cały zeszły tydzień z domu wychodziłam o 8:00 a wracałam po 20:00. Niestety ten nie zapowiada się lepiej. Trochę musiałam się zmuszać dziś by choć zdjęcia zrobić, ale żal było nie wykorzystać światła dziennego, którego już nie pamiętam w domu. Powoli żegnam zimowe ozdoby i zastępuje je np. szafirkami.

Jakiś czas temu, w poszukiwaniu sukienki wybrałam się do centrum handlowego i... upolowałam ramki z 50% rabatem. Na zdjęciu powyżej i poniżej jedna z ramek - a w niej swoje miejsce w końcu znalazło zdjęcie cioci :)
Mam jeszcze jedną ramkę, do której planuję zamiast zdjęć włożyć małe haftowane krzyżykami kamee. Widzę już to oczyma wyobraźni, ale kiedy tylko ja to zrobię??

1 komentarz:

Unknown pisze...

Cudnie!! Klimatycznie!!